Ik heb een herinnering, aanmaning of ingebrekestelling ontvangen
Als je een factuur van ons ontvangt, dan heb je 14 dagen de tijd om deze factuur te betalen. Dit kun je doen via bankoverschrijving of via iDeal (zie ook Betalen) vanuit het Portal.
We kunnen ons voorstellen dat het een keer gebeurt dat je een factuur van ons over het hoofd ziet. Wanneer we geen tijdige betaling ontvangen, herinneren we je daarom vriendelijke aan de openstaande factuur. Dit doen we per e-mail. Als we dan binnen een redelijk termijn geen betaling ontvangen nemen we telefonisch contact met je op en sturen we je uiteindelijk een aanmaning. Wanneer betaling vervolgens alsnog uitblijft, dan stellen we je in gebreke en sturen we je een ingebrekestelling. Als we dan nog steeds geen betaling van je ontvangen, dan zullen we de diensten die je bij ons afneemt opschorten en geven we de vordering uit handen aan onze incassopartner Incassonet. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak en we doen ons uiterste best om het zover te laten komen.
Het kan voorkomen dat je onze factuur netjes op tijd hebt betaald, maar toch nog een herinnering ontvangt. Dan heeft je betaling onze herinnering gekruist of is er iets misgegaan bij het verwerken van je betaling. Dit kan gebeuren als een factuurnummer niet is opgenomen in de omschrijving, er een typefout is gemaakt of doordat wij een fout hebben gemaakt. We vragen je in een dergelijk geval even contact met ons op te nemen, als wij nog geen contact met jou hebben opgenomen.
Heb je problemen met het betalen van onze facturen? Of lukt het niet om te voldoen aan onze betalingstermijn van 14 dagen? Neem na het ontvangen van een factuur zo spoedig mogelijk contact met ons op. Je vindt onze contactgegevens op deze pagina.