Waar kunnen we
je mee helpen?

Waarom kunnen jullie mijn verzoek niet telefonisch in behandeling nemen?

Omdat we telefonisch niet kunnen valideren of een verzoek afkomstig is van een bij ons bekend contactpersoon, kunnen we telefonisch geen verzoeken accepteren. Hieronder vallen ook opzeggingen. Heb je een vraag voor ons, anders dan een adviesvraag, dan vragen we je om je verzoek per e-mail bij ons kenbaar te maken. Uiteraard kunnen we je verzoek hierna telefonisch bespreken. Bel ons dan gerust en vermeld het ticketnummer dat je van ons hebt ontvangen.

Wat is de opzegtermijn van mijn dienst?

De meeste diensten en domeinnamen die wij aanbieden, bieden we aan voor een periode van één jaar. Na dit jaar en ieder opvolgend jaar verlengen we de looptijd van onze diensten en domeinnamen met eenzelfde periode. Voor het verwerken van een opzegging hanteren we een opzegtermijn van één maand. Dit betekent dat minimaal één maand voor verlenging bij ons kenbaar moet zijn dat je een dienst of domeinnaam niet wilt verlengen. Deze opzegging nemen we in behandeling als er voor de desbetreffende dienst geen openstaande facturen zijn.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Als je je wachtwoord vergeten bent, dan kun je deze opnieuw instellen door op de loginpagina voor het portal op Wachtwoord vergeten? te klikken. Je ontvangt dan een tijdelijke link waarmee je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.

Ik wil mijn webbouwer of andere partner met jullie in contact brengen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Als je je webbouwer of een andere partner met ons in contact wilt brengen en deze partij ook wilt toestaan om wijzigingen aan ons door te geven, dan is het belangrijk dat je deze persoon of organisatie bij ons aanmeldt als contactpersoon voor jouw organisatie. Wij accepteren namelijk om de veiligheid van jouw diensten te waarborgen alleen verzoeken van bij ons bekende personen en organisaties. Je doet dit eenvoudig via het portal of door per e-mail contact met ons op te nemen.

Ik ben ICT-beheerder en zie het wel zitten om jullie diensten te wederverkopen. Bieden jullie een oplossing voor resellers?

Zeker! Ons klantenbestand bestaat uit voornamelijk ICT-dienstverleners die onze diensten wederverkopen aan hun klanten. Als je telefonisch contact met ons opneemt, dan maken we graag nader kennis en bespreken we graag hoe we iets voor elkaar kunnen betekenen.